close



The sun comes up another day begins
太陽又再度升起,
And I don't even worry about the state I'm in
我從不擔心現在的處境
Head so heavy and I'm looking thin
儘管頭很痛,而我也顯得有點單薄
But when the sun goes down I wanna start again
但是每當太陽落下的時候我依然想著再重新開始    

You never understandin'                 
你從來不瞭解
You never understand me                
你從來不瞭解我
Yeah                           


Don't turn around until you look at me
請不要一看到我就轉頭就走
Why don't you take a second and
為什麼你就是不願意花個幾秒鐘
tell me what you see
告訴我你看到什麼
Things I see you only disagree
在你身上我能看到的就只有不認同
You never understand that's what I want to be
而你卻從來不瞭解我所想要的

You never understandin'
你從來不瞭解
You never understand me
你從來不瞭解我
Yeah


Not wishing to hide but you just can't see me
我並沒有想要隱藏我自己,只是你從來沒認真看我
I tell you the truth but you don't believe me
我已經坦白而你卻不相信我
Thinking of love but I can't
我想知道你對於愛有什麼看法
hear what you're saying
但我卻無法聽到你的言語
Tomorrow I'm leaving
而明天我終將離去
Cause I'm not understanding you
因為我也已經不瞭解妳了

arrow
arrow
    全站熱搜

    hugheschen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()